Ortodoxia e o treaptă superioară

 Ortodoxia e o treaptă superioară...

... de evoluție a religiei biblice. Dar nu ultima...

Divagații despre religie și Ortodoxie:

”Biblia nu e rahat decât pentru cei care vor să o mestece și nu să o studieze...”
Dar Ortodoxia nu se bazează pe Biblie, ci pe învățăturile lui Isus Hristos!

”Pentru cei care cred mai mult în Kama Sutra: Kama Sutra nu are nevoie de rugăciuni, dar luați aminte... fără Kama Sutra omenirea nu ar fi evoluat niciodată, puterea sexuală e imboldul dat de Dumnezeu pentru ca omul să se înmulțească. Fiecare primește la naștere un înger și un demon. Demonul stă între picioare. Fiecare avem câte un drac între picioare. Acest drac nu se poate îmblânzi cu post sau rugăciune, ci cu dăruirea trupului celui cu care vrei să-ți împarți viața... cel mai bine de bună voie... Puterea sexuală e o binecuvântare de la Dumnezeu... e o putere pe care omul nu a ajuns încă să o înțeleagă...”

,,...am avut așa o trăire nici nu știu cum să o descriu, dar așa o deschidere, așa o luminare, că am înțeles Ortodoxia ca fiind nimic altceva decât firea omului.
Omul prin fire este ortodox: chinez, libian, negru din Africa, piele roșie, orice ar fi el, prin firea lui este ortodox.
Ortodoxia este singura realitate a omului. Este în firea omului.
Odată, am fost la Muntele Athos, acum mulți ani, am rămas entuziasmat de căldura cu care am fost primiți de călugări. Ce primitori erau! Ce înțelegători! Și i-am spus unui călugăr: ,,Oriunde aș intra aici, în mănăstiri și schituri, pe oricine aș vedea, parcă l-am cunoscut din copilărie". Ce mi-a răspuns călugărul? Zice: ,,Noi ortodocșii, ne iubim înainte să ne cunoaștem."
,,Ortodoxia nu convinge, ci seduce." Te-a atras. Ți-a sedus inima. Aceasta este arma cea mai mare a noastră. Iubirea care poate seduce, fiindcă omul este chipul lui Dumnezeu. Și știm că ,,dragostea nu piere niciodată". (monahul Rafail Noica)”





Comentarii