Bășcălie de pandemie

 Bășcălie de pandemie

De Revelion, pompierii, jandarmii, polițiștii, au fost la datorie. Pe facebook.

Mulți nu fac nimic. Altfel, vedeam ceva publicitate.

Nu-i duc dorul, dar îi simt lipsa.

Ofer depanare cipuri. Cip, cirip...

Nu râde. Răzi de prostia-ți.

Cucu-da’ cântă dată...


Cine nu crede în vaccin, să bage repede un Amin.

Sunt ironic. Dar e prea dimineață și nu toată lumea și-a băut cafeaua.

Pe paginile mele de FB nu există perfecțiune. Îmi pare extrem de rău că dezamăgesc.

Sperați degeaba să vină ziua când nu voi mai avea nevoie de mesajele voastre. Inclusiv de cele tâmpite.

Stabor-țiganii au legea lor....


Tristă fascinație au românii, în special cei tineri, pentru ambalaje sclipicioase.

Profesor-scoate aerele din cap.

Viața trece mai repede decât au rezistat și rezistă toți nenorociții care au ocupat țara asta nefericită.

Îmi este frică să discut ceva de nevastă-mea. Va fi convinsă că sunt beat.

Proștii trebuie lăsați să semnalizeze.

Critica tot reclamă se numește.

Breaking news: Dihaspora AUR se întoarce. Păzea gagiilor.

Hai să ne opunem ca să ne opunem. Nu contează la ce, dar noi ne opunem.

Dragi copii, astăzi vom vorbi despre Frumoasa Justiție din pădurea adormită.

I-a rămas gloria de a scrie un comentariu anonim.

Din frustări nu iese banu’...

PSD este la guvernare. Chiar dacă are denumirea de PNL.

Călărea doar cai verzi pe pereți.

Vor stele de foc pe cer. Că merită.

Sunt învățat să nu judec dacă nu cunosc.

Mai nou, se face doping și prin laser.

Nu mereu omul politic e și politicos.

Face naveta. Cu bere sau apă minerală...


Forța lupului stă în haită. Forța haitei stă în lup. 

Vreau să vă spun o vorbă celebră de-a mea. Am uitat-o însă.

În ce sens merge România? Giratoriu.

Alo? Greșeală, aici Ali.

În loc de Supramax Articulații, pe soacră altoiește-o manual.

La vremuri noi, gunoi..

S-au înmulțit colindele cu țâțe.

Scria poezii. Pe cabinele closetelor.

La ziua mea am văzut primul bețiv care mănâncă.






















































Comentarii