Muzică Grecească - cele mai frumoase melodii

 Muzică Grecească

Am făcut și eu o listă cu ce îmi place cel mai mult:

NIKOS VERTIS - July 2024 - Ας Τους Να Λένε / Lasă-i să vorbească
Άλλα μου λεν τα μάτια σου / Ochii tăi îmi spun altceva...
Σ'αγαπώ γιατί είσ 'ωραία / Te iubesc pentru că ești frumoasa mea
Nikos Vertis - An Ikseres // Dacă ai ști - 2024
Elli Kokkinou - Kosmotheoria
Elli Kokkinou - Den ginete // Nu se poate...
Nikos Vertis - An Eisai Agapi // Dacă ești iubire
Nikos Vertis - Thelo na me nioseis // Vreau să simți și tu
Γιαγκίνηδες - Πέφτεις σε Λάθη / Cazi în greșeli. ”Așa îmi place mie muzica, real Live!!!”
Giorgos Dalaras (Γιώργος Νταλάρας) ♫♪ Καλή τύχη ❤♥ Noroc bun
Νίκος Βέρτης - Αν είσαι ένα αστέρι / Dacă ai vrea să fi o stea
Νίκος Βέρτης | Nikos Vertis "Den Paei Na Leei / Nu-ți pot spune"
Nikos Vertis - An me thea opos se thelo
GADJO DILO - Άλλα μου λεν τα μάτια σου / Ochii tăi îmi spun altceva...
Γιώργος Νταλάρας και Γιάννης Κότσιρας ♫♪ Κλειδαριές ❤♥ Lacăte
Nikos Vertis - I Leksi S-Agapo // Cuvântul - TE IUBESC
Amaryllis - Diatages // Ordonanțe
Elli Kokkinou - Sorry // Îmi pare rău...
Elli Kokkinou - Karavaki // Micul vas...
Elli Kokkinou - Gia mia fora // Odată pentru totdeauna...
Elli Kokkinou ❤ Agori Mou // Iubitul meu...
Elli Kokkinou - Lypamai eilikrina // Sincer chiar îmi pare rău...
Marinella - Pictat pe hârtie
Themis Adamantidis - Ma Pou Na Pao
Nikos Vertis - Synnefo // Norul
Nikos-Vertis - Sygnomi // Regrete...
Nikos Vertis - Thimose apopse i kardia
.....................



Distribuiți, că altfel cum să se afle!?
==========================

Citește și...
......................... Partidul promite

..... etc

Comentarii