IohahannuSS putinistu...

 IohahannuSS putinistu...


NATO să moară... de ciudă
Dacă nu mă pune șef
Eu de unde să pasc o dudă?
După ce zbor din relief,
Nici cu Dudă nu sunt rudă.

Cine mai vrea un dulap?
Cu atâtea mofturi cu care
Am falimentat un stat
Eu vreau NATO, nu oarecare
Urmează la falimentat...

Români, eu vă zic deschis
Am rămas un comunist
La vaccinare v-am contrazis
Votați un președinte putinist,
E contrar la ce-am promis!

V-am promis anti-PSD
Și acum v-am îmbârligat cu el
Dacă încă nu vă e limpede
Cum merge politica la miel
Vina voastră unde e?

Am jurat pe Constituție
Doar pe coperțile goale
Înauntru era doar poluție
Pricepi acuma matale?
Că politica e prostituție!

Vă promit pace în regiune
Dar vă oblig la război
Degeaba sunteți în Uniune
Că nu vă ajută nimeni pe voi
Doar istoria o să vă răzbune!

Asta-i răzbunarea mea
Că Ceaușescu n-a mai apucat defel
În pardesiu de cherestea
NATO voi falimenta nițel
Și kakapitaliSSmul odată cu el.

I-am educat bine în servicii
Un balAUR nou am creat
Au dispărut bolșevicii
Și noi chiaburi eu v-am dat
Politica este doar vicii.

Am distrus orice orientare
Politica e în Dâmbovița
Dreapta și stânga e la comasare
A funcționat bine cârtița
Gata... am plecat în deplasare...


NATO să moară... de ciudă
Dacă nu mă pune șef
Eu de unde să pasc o dudă?
După ce zbor din relief,
Cine are bani... să audă.













Comentarii