O LUME, SPITAL DE NEBUNI

 O LUME, SPITAL DE NEBUNI

Preluata de la o asistentă bine informată, nu “educată”..
„Printre toate vaccinurile pe care le-am cunoscut în viața mea (difterie, tetanos, rujeolă, rubeolă, varicelă, hepatită, meningită și tuberculoză), vreau să adaug gripă și pneumonie.
Nu am văzut niciodată un vaccin care să mă oblige să port mască și să păstrez distanța socială, nici când ești complet vaccinat.
Nu auzisem niciodată de un vaccin care să răspândească virusul după vaccinare.
Nu am auzit niciodată de recompense, reduceri, stimulente pentru a te vaccina.
Nu am văzut niciodată discriminare pentru cei care nu au făcut-o. Dacă nu ai fost vaccinat , nimeni nu a încercat să te facă să te simți ca fiind un om rău.
Nu am văzut niciodată un vaccin care să amenințe relația dintre familie, colegi și prieteni.
Nu am văzut niciodată un vaccin folosit pentru a amenința mijloacele de trai, munca sau
școală.
Nu am văzut niciodată un vaccin care să permită unui copil de 12 ani să treacă peste consimțământul părinților.
După toate vaccinurile pe care le-am enumerat mai sus, nu am văzut niciodată un vaccin ca acesta, care discriminează, dezbină și judecă societatea dacă i se împotrivește.
Și pe măsură ce țesătura socială se strânge...
Este un vaccin puternic!
Face toate aceste lucruri, mai puțin IMUNIZAREA.
Dacă mai avem nevoie de o doză de rapel după ce suntem complet vaccinați și tot trebuie să facem un test negativ după ce suntem complet vaccinați și încă trebuie să purtăm o mască după ce suntem vaccinați complet și încă să fim spitalizați după ce am fost complet vaccinați , poate este imperos necesar sa punem în balanță și să recunoaștem că am fost complet înșelați. "

Protecție zero!


==========================
Citește și...
A devenit ceva banal...
Astăzi mai arde un spital
De-acum în această pande-hoție
... O să tot fie.
Ferească Dumnezeu-prea-Sfântul
Să nu ardă tot Pământul.
Pământul poate hrăni, sute de miliarde
Dacă n-ar trebui să-i hrănească pe avari
Care pun în aplicare planuri revanșarde
Să adune și mai mulți gologani.

Fă tu Doamne, o binecuvântare
Care acolo unde merită să-i lovească 
După durerea acestor bătrâni care
Doar la tine mai găsesc lacrima ștearsă.

Te-au ucis când țara renăscu 
Prin hărnicia ta monumentală
Și demnitatea națională,
Comandante, Ceaușescu!
......................... Partidul promite

..... etc

Comentarii