Ce m-a învățat școala românească după 1989?

 Ce m-a învățat școala românească după 1989?


Am făcut și eu o listă cu ce m-a învățat școala românească după 1989!

Dreptatea profesorului e considerată tabu, profesorul are întotdeauna dreptate indiferent dacă debitează aberații inimaginabile, și nu vorbesc aici despre idei sau opinii generaliste, ci de principii matematice și științifice inadmisibile pentru un om de știință corect
Că trebuie să minți după cum dictează profesorul, conducătorul de doctorat sau șeful.
Că e bine să faci falsuri și să inventezi studii, cercetări sau rezultate inexistente
Trebuie să accepți compromisuri umilitoare sau să te conformezi derapajelor dacă urmează să ai examene cu profesorul care e implicat
Ca o concluzie de-a lungul multor ani e că cea mai mare greșeală a mea a fost că am iertat și am trecut cu vederea crezând în îndreptarea ticălosului! Nu iertați nimic, susțineți-vă dreptatea deschis, pe față! Expuneți nedreptățile! Ticălosul nu se îndreaptă niciodată. El se întoarce la același gen de fapte față de Dvs după ce i-ați iertat din fapte. Apărați-vă colegii care trăiesc același gen de drame, demascați corupția, etc...
Nici o parte a sistemului nu dorește să se înnoiască, situația convine de minune multor nababi din Educație
Nu există în România vreo formă prin care elevul să dea note profesorului și mai ales ca acesta să nu ajungă să fie persecutat dacă i-a acordat profesorului corupt vreo notă prea mică.
Deși există în București o cerere de 5000 de posturi de profesori, nici un director de școală nu scoate vreun post la concurs. Posturile sunt ținute pentru rude și apropiații care sunt pe cale de absolvire. Pătrunderea în sistem se face cu și mai multe pile-cunoștiințe-relații decât pe vremea Împușcatului la Lovitura de Stat
Politica s-a pus cu totul pe grumazul Educației din România! Statutul profesorului nu are nici o valoare în fața presiunilor politice
Moravurile în societate și în Educație au decăzut mult de tot. Respectul pentru educatorii corecți este la nivelul zero. Principiile sociale sunt dictate de minorități etnice, sociale, sexuale, leneșii sau terchea-berchea, etc
De multe ori notele elevului reflectă doar strădania părintelui de a susține financiar meditatii în particular cu profesorul respectiv
Sistemul Educațional din România nu încurajează munca cinstită, studiul asiduu, recompense pe măsura valorii, etc. Sunt bine cunoscute situațiile cu elevi care au burse de merit pentru medii mediocre.
Furtul de idei, de studii, de plagiat, sunt ignorate total chiar și la nivel academic și am curaj să afirm că faptele sunt chiar încurajate. Spargerea de calculatoare și conturi între colegi cu scop de sustragere de informații e o practică despre care nu vorbește nimeni, toate situațiile sunt mușamalizate.
”Dacă vrei să iei examenul trebuie să taci din gură!” - este expresia pe care am auzit-o cel mai des din gura multor profesori care nu acceptă ca elevul să ofere răspunsuri mai inteligente sau să li se pună întrebări ”incomode” de ordin tehnic la clasă.
Suntem educați să vorbim pe ascuns sau "în tăcere", să ne exprimăm dorințele codificat
Suntem educați să ne zeificăm cu forța învățătorii. Acestea ar trebui să se întâmple din pura admirație a elevului pentru modul cum profesorul îl ajută să se dezvolte și nu din constrângere
Educație este (pe hârtie), dar lipseste cu desăvârșire!
Și profesorii dau dovadă de lipsă de educație!
Însuși primul profesor al țării a dovedit că e slab pregătit și a declarat că suntem o țară eșuată...
Cazurile de încălcări ale eticii în Educație nu sunt singulare, ci de fapt niște obiceiuri foarte răspândite...
În România acestor ani, s-a ajuns ca cei care produc cele mai multe inhibiții elevului sunt tocmai profesorii, cei care ar trebui de fapt să caute să ajute elevul să se dezvolte
.....................


Cineva, de abia scăpat din sistem, face mai stangaci niște dezvăluiri. Prea puțini se sesizează să îi ia apărarea.

Acum au apărut cazurile de la SNSPA.
Să nu credeți că restul sistemului e curat. 
  • Se fac multe abuzuri și încălcări ale normelor de etică de către mulți profesori din sistemul educațional din România, și chiar din Academia Română, abuzuri care se mușamalizează!
  • Cei abuzați nu au cum să se apere și nu au cui să se adreseze pentru ceea ce se întâmplă. 
  • Scoala românească nici nu vrea și nici nu e pregătită să accepte că profesorii mai fac și greșeli.
  • Profesorii nu sunt dispuși să lupte pentru curățarea sistemului, pentru etica și echitatea lui și a lor.
  • Societatea românească nu a învățat nici până azi că a reclama încălcărea legii și a eticii sunt gesturi de normalitate, și că tocmai încălcările, nepăsarea și lipsa de atitudine sunt gesturi de anormalitate.
Poate vă ajută cu ceva să citiți această frântură de istorie:
În timpul unui razboi, soldații au intrat într-un sat și au violat toate femeile. Una singură i-a rezistat soldatului care intrase peste ea, pe care l-a ucis și decapitat! După ce soldații au plecat, toate femeile au ieșit din case și-și ridicau hainele rupte plângând, cu excepția celei care se luptase! Ea a plecat acasă și a venit cu capul soldatului în mâini. Privirea ei era plină de mândrie și spunea:
-Credeați că l-aș fi lăsat să mă violeze fără să-l omor sau să mă omoare???
Femeile din sat s-au uitat una la alta si au hotărât să o ucidă, pentru ca ea sa nu se mai mândrească cu onoarea ei si pentru ca soții lor sa nu le întrebe cand se intorc acasă de ce nu au rezistat ca ea! A fost atacată și ucisă. (Au ucis onoarea ca să poată trăi rușinea! )
La fel se petrec lucrurile în cazul corupților din societatea noastră de astăzi. Ei ucid și izolează fiecare persoană cinstită, astfel încât să nu existe martor la corupția lor...!

Distribuiți, că altfel cum să se afle!?
==========================

Citește și...
......................... Partidul promite

..... etc

Comentarii