[Poesys] Am armata mea...

 Am armata mea

Moto: ”Pentru prima dată în istoria omenirii, se dă vina pentru insuccesul unor otrăvuri pe cei care nu le-au consumat!”

Onoare și glorie eternă
Soldatului român cu fapte naționale
La sacrificii pentru patria maternă
Ce n-a luat și pensii speciale.

1:
Am armata mea, 
... sunt ofițer,
Și mă mândresc cu ea, 
... sunt ofițer!
Flutură în vânt, 
Zălog și legământ,
Întâiul meu cuvânt 
... de ofițer.
...
Jur că pe Pământ, 
Nu voi călca nicicând,
Întâiul meu cuvânt 
... de ofițer.

2:
Am armata mea, 
... sunt consilier,
Și mă mândresc cu ea,
... sunt consilier,
Mâine - moșier
... și șef la Lucifer,
Chiar dacă azi sunt 
... doar consilier
...
Mâine - moșier
... și șef la Lucifer,
Chiar dacă azi sunt 
... doar consilier.

3:
Am armata mea,
... sunt poli-șmecher
Și mă mândresc cu ea,
... sunt poli-șmecher
Sunt șef de atelier
În politică aventurier
Nu i-au nici-un prizonier
... sunt poli-șmecher
...
Sunt șef de atelier
În politică aventurier
Nu i-au nici-un prizonier
... sunt poli-șmecher.

4:
Am armata mea,
... sunt politico-mobilier
Și mă mândresc așa,
... fac tot ce ei îmi cer
Cu tine nu mă joc 
... și n-o s-o fac deloc,
Eu doar decât mă joc 
... ca premier
...
Cu tine nu mă joc 
... și n-o s-o fac deloc,
Eu doar decât mă joc 
... ca premier.

5:
Am armata mea,
... sunt covidingher
Și îmi place așa
... sunt covidingher
Voi împușca orice
... aduce-a PSD
Sau simt că-i oarece
... anti-covidingher
...
Voi împușca orice
... aduce-a PSD
Sau simt că-i oarece
... anti-Lucifer

6:
Am măciuca mea
... sunt inospitalier
Și voi trata cu ea
... orice restanțier
De nu te-ai vaccinat
Măciucă ai de luat
Sau poate glonț în pat
... sunt infirmier
...
De nu te-ai vaccinat
Măciucă ai de luat
Sau poate glonț în pat
... sunt infirmier.

7.
Am gloata mea
... sunt moșier
Și voi stoarce din ea
... tot ce îmi cer
De vrei fără vaccin
Viața-ți voi face chin
Asta-i democrație
... așa de plandemie
...
De vrei fără vaccin
Viața-ți voi face chin
Asta-i democrație
... așa de plandemie.

8.
Am mafia mea
... acolo-s partener
Și mă mândresc cu ea
... sunt moșier
M-am vaccinat cu zer
La proști grafen le cer
Regimul nostru-i moarte 
Și scapă cine poate
...
M-am vaccinat cu zer
La proști grafen le cer
Regimul nostru-i moarte 
Și scapă cine poate.












==========================
Citește și...
......................... Partidul promite
..... etc

Comentarii