[Poesys] Dansează cu mine! ♫♪ ❤♥

 Dansează cu mine! ♫♪ ❤♥


Moto:
”Tot farmecul dansului într-o singură secvență
THE WHOLE CHARM OF DANCE IN ONE SEQUENCE!”

--- 1 ---
Te vreau și mi-e dor de tine,
Te iubesc și asta e tot ce mă ține.
N-am vrut să fiu niciodată
Într-o ipostază atât de departe și repetată
Tânjesc să te ating puțin
Și am nevoie în brațe să te țin 
Frumoasă și neprețuită
Sunt cuvinte insuficiente pentru cum ești plăsmuită
Deși știi că mă voi întoarce pentru tine din drum
Iubito, de ce sunt aici acum?


--- R ---
Te vreau și mi-e dor de tine,
Te iubesc că ești cauza multor suspine


--- 2 ---
Orbit și prost, așa cum sunt
Promit să nu uit nicicând
Prin ce trec să te-ntâlnesc,
Promit să nu uit nicicând
Cât de mult te doresc
Mi-e dor de tine, te iubesc...
De mă voi regăsi vreodată
Din nou în brațele tale / lebădă fără pată
Voi păstra amintirea și pentru altă dată
Ca să nu-ți mai dau drumul vreodată,
Nu, nu-ți voi da drumul niciodată.


--- R ---
Te vreau și mi-e dor de tine,
Te iubesc că ești cauza multor suspine


--- 3 ---
Dor fără speranță și jale
Pentru atingerea mâinilor tale
Și iubito, iată-mă m-am prezentat
Doar eu, doar dor curat
Iubito, nu vei știi niciodată
Cât de mult te vreau, și te doresc
Oh, te vreau, mi-e dor de tine, te iubesc...




Comentarii