[Poesys] Iartă-mă Copilărie

Iartă-mă Copilărie

 

Doamne ajută la copii
Că sunt viitorul vieții
Să zburde veseli pe câmpii
Încă din lumina dimineții.

Copilărie, iartă-mă
Că m-am grăbit să devin mare
Am visat să fiu independent cu patimă
Dar am nimerit într-o închisoare.

Copilărie, iartă-mă
Că m-am grăbit să devin adult
Am crezut tot ce am văzut în reclamă
Dar n-am știut și greul să-l ascult.

La mulți ani Copilărie
Și copiilor din lumea întreagă
La mulți ani și ție
Celui pentru care viața mi-a fost dragă.

La mulți ani Copilărie
Să nu uităm să mai fim și copii
Și Soarele mereu să ne mângâie
Și limpezi să ne fie ochii.

La mulți ani Copilărie
Și tuturor copiilor din lume
Să vă bucurați de călătorie
Și să găsiți doar fapte bune.

Toţi oamenii mari au fost cândva copii 
Dar puţini dintre ei îşi mai aduc aminte
( Antoine de Saint-Exupéry )
Poate se întoarce roata într-o zi
Și ne întoarcem la pacea dinainte
Dar viața merge orice-ar-fi
Pe drumul ei... tot înainte
Dacă mai vreți să fiți copii
Mai încercați să fiți cu inima cuminte.

Iartă-mă Copilărie
Că am vrut să-mi iau povara
Și să cresc cât alți o mie
Dar n-am știut că soarta e ca fiara
E blândă dacă știi s-o îmblânzești
Și lacomă dacă te lăcomești
Dar vin și anii de sfârșit
În care rău te-ai gârbovit
Am vrea atunci să se mai poată
Copilăria să o mai trăim o dată.



Comentarii