[Poesys] HRISTOS A ÎNVIAT!

 HRISTOS A ÎNVIAT!

HRISTOS A ÎNVIAT!
Ca să ne scoată din păcat
Căci ne-am înșelat
Și rău ne-am îndepărat
Și ne-am denaturat
Și nu ne-am înfrânat
Și învoiala am uitat
Și nici pe noi nu ne-am iertat
Și singuri ne-am blestemat
Și am vândut nevinovat
Și sânge am vărsat...
...Pentru păcat.
Dar e adevărat ....
... ADEVĂRAT A ÎNVIAT!


HRISTOS A ÎNVIAT!
Și ne-a răscumpărat
Din păcatul în care ne-am afundat
Și din tot ce am spurcat
Cu toate relele ce le-am materializat
Cu toate vorbele ce le-am aruncat
Și otrava ce am însămânțat
Și milostenia de care am uitat 
Și din lenevia ce ne-am asumat
Dar e adevărat ....
... ADEVĂRAT A ÎNVIAT!


HRISTOS A ÎNVIAT!
Și Iadul a luminat
Și l-a cutremurat
Și de acolo ne-a înviat
Și pe noi ce-i căzuți în păcat
Spre noul Ierusalim ne-a chemat
Și spre mântuire ne-a ajutat
Cu sângele ce și l-a dat
Pentru Adam căzut în păcat
Și e adevărat ....
... ADEVĂRAT A ÎNVIAT!


Comentarii