Lucruri pe care nu le vezi în fiecare zi

 Lucruri pe care nu le vezi în fiecare zi

1. In fiecare an aceasta mamică-rățuscă își aduce puii la mine acasă și eu o ajut să-i crească. Azi dimineață a apărut la ușa mea cu 13 pui. 


2. Cuib de pasare colibri sub un acoperis de frunza:
 

3. O prietena a ajutat sa se insanatoseasca o cioara care fusese prinsa in curtea ei. Acestea sunt unele dintre cadourile pe care cioara i le-a adus dupa insanatosit:

4. 
Aceasta pasarica si eu impartim mic/dejunul in ultimele 4 saptamani. Eu ii aduc ceva de mancare, si apoi ea sta langa mine pentru toata durata pauzei mele:

5. 
Vecina a lasat un bilet pe usa parintilor mei: ”Va rog sa aveti grija ca un pui de caprioara doarme langa o roata sub masina voastra.”

6. 
Quokas arata fata fericirii:

7. 
Zambiti, va rog! // Cheeeese!
8. 
Iarna copacii se învelesc cu urși...

9. Salutări din vacanță (”Sunt frumoasă?”)

10. Loc de odihnă după amiază ( 
Poza mea favorita cu capibara)

11. Cine mai frumos zâmbește, ceva bun primește (Uita-te la fața acestei foci)

12. 
 Sa ne oprim un moment si sa admiram aceasta vacuta draguta:
13. Copy-paste


14. 
Politia norvegiana

15. 
Motivul pentru care apa nu curgea
16. 
Am postat aceasta poza de Craciun pentru ca tocmai am observat ca in buzunarul meu de la jacheta era hamsterul sorei mele

17. Î
n Porto Rico o iguana mi-a stricat poza


18. Siguranța pe primul loc
 // Safety First

19. Uite, asta sunt eu // Look, It's Me

20. 
Cameleonul s-a ascuns pe rucsacul meu militar

21. O
 leoaica foarte politicoasa. Imagineaza-ti-o spunand: ”multumesc pentru compliment”

22. 
Se pare ca acest porumbel are o convorbire telefonica foarte intensa (vechiul cod morse...?)
23. 
 Asta e o pasare ciudata



24. 
Sora mea a prins aceasta pereche intr-o poza 
chiar in momentul cererii in castorie.


25. 
Cea mai ciufulita vaca (fun Mettalica?)


26. New king in town (
Isi poarta coroana)

27. M
icutul asta si-a gasit un loc bun in timp ce eu ii curatam cusca. Cand am terminat, nu a mai vrut sa plece din acest loc. Cred ca i-a placut caldura mea
28. R
atonii le-au stricat poza de nunta sau au venit la nuntă cu invitații? Voi ce credeți?







Comentarii