[Poesys] Din puterea dragostei

Helene Fischer - The Power Of Love // Din puterea dragostei

Traducere versificatã în românã: Ciprian DRAGNE

--- 1 ---
Ale soaptelor de dimineatã ondulatii
Ca ale îndrãgostitilor ce dorm îmbrãtisati
Acum ca tunetul ni se rostogolesc
Adânc în ochii tãi când mã privesc.

De corpul tãu mã tin si te alint
La orice freamãt pot ca sã te simt
Iar vocea caldã, tandrã ce o aud asa
E o dragoste la care nu pot renunta.

--- R ---
Pentru cã eu sunt a ta Doamnã
Iar tu Bãrbatul meu înseamnã
Oricând la mine de vei apela
Sã te ajut dupã puteri voi încerca.

--- 2 ---
Desi vor fi momente poate
Când pare cã sunt chiar departe
Pe unde sunt sã nu te-ntrebi nicicând
Voi fi acolo lânga tine, chiar si-n gând.

--- R ---
Pentru cã eu sunt a ta Doamnã
Iar tu Bãrbatul meu înseamnã
Oricând la mine de vei apela
Sã te ajut dupã puteri voi încerca.

--- 3 ---
Spre ceva nou ne îndreptãm mereu
Unde nicicând nu am mai fost nici eu
Desi mi-e teama uneori, sã-nvãt eu vreau
Ca din puterea dragostei sã iau.

Cu soapte calde din inima ta
Mi-ai limpezit si tulburarea.
Si frica cã nu-mi esti de-ajuns
La mii de ani lumina s-a ascuns.

--- R ---
Pentru cã eu sunt a ta Doamnã
Iar tu Bãrbatul meu înseamnã
Oricând la mine de vei apela
Sã te ajut dupã puteri voi încerca.

Spre ceva nou ne îndreptãm mereu
Unde nicicând nu am mai fost nici eu
Desi mi-e teama uneori, sã-nvãt eu vreau
Ca din puterea dragostei sã iau.

De Dragobete un videoclip nou:


Comentarii