[Poesys] O poezie în căutarea autorului

 O simplă poezie!


O poezie în căutarea autorului (autor deocamdată necunoscut)


E momentul
Să-ți aștern pe o hârtie…
În cuvinte sentimentul
Ce mi l-ai aprins în mine!

 
Dorul crește,
E în aer, e în vise,
Este și în noi firește
Și în inimi larg deschise!
 
Vocea-mi tremură acum,
De asta vreau doar să citești,
Tot ceea ce aș vrea să îți spun,
Tot ceea ce tu ești!
 
Ți-aș trimite flori, chiar mii,
Dar știu că le-ar fi rușine
Atunci când le vei privi,
Că nu-s frumoase ca și tine!
 
Ești frumoasă când ești tristă
Ești frumoasă când zâmbești,
Când verși lacrimi în batistă,
Și atunci, tot frumoasă ești!
 
Ești frumoasă când ești goală
Ești frumoasă îmbrăcată
Ești, când stai la mine în poală,
Frumoasă, ca niciodată!
 
Ești frumoasă dimineața,
Ești frumoasă când visezi,
Chiar și când te lupți cu viața,
Ești frumoasă, dar nu vezi!
 
Părul, buzele, parfumul,
Zâmbetul din colțul gurii,
Toate fac, ca eu, nebunul,
Când nu ești, să mă înfurii!
 
Ești frumoasă, când îți pasă,
Ești frumoasă când mă cerți,
Nici nu știi cât de frumoasă,
Poți să fii atunci când ierți!
 
Ești frumoasă când vorbești,
Ești frumoasă când respiri,
Doamne, ce frumoasă ești,
Când mi-alergi prin amintiri!

Esti frumoasa-n vis in ganduri
a mea inima ti-e casa,
Te-astern in aceste randuri
sa ramai pe veci frumoasa!

 
Tu ești, când am un cer ploios,
Curcubeul cel doresc,
Dă-mi voie să închei frumos:
TE IUBESC!
 
Dacă trenul fericirii,
Ar avea aici o gară,
Hai în numele iubirii,
Să fugim cu el diseară!
 
Ochii, gândurile mele,
Fug, știi bine,
Când am zile bune, rele,
Să te caute pe tine!
 
Știu c-am luat-o pe un drum,
Unde duce? … Nu se știe,
Dar ce cred, ce simt acum,
Ți se datorează ție!
 
Sunt lucruri care ne leagă,
Însă nu suficiente,
Mai vreau încă o viață împreună,
Pentru astfel de momente!
 
Cât aș fi de abătut
Când te văd ca-mi treci prin față,
Iar zâmbesc ca la-nceput,
Parcă iar e dimineață!
 
Îmi trec zeci de mii de gânduri,
Nu te mint,
Îți trimit aceste rânduri,
Ca să știi exact ce simt!
 
Pentru tot ce am când ești,
Vreau să știi că-ți mulțumesc,
Inima, mi-o fericești,
TE IUBESC!
 
Inima din piept îmi fuge,
Când citești aceste rânduri,
Și ajunge,
Cuminte, la tine-n gânduri!
 
Nu cred că ți-a spus nici unul,
Tot ce simte, așa ca mine,
Gândul fuge ca nebunul,
Către tine!
 
Doar când plângi tu, plâng și eu,
Și doar când zâmbești zâmbesc,
Simțim, tot la fel mereu,
TE IUBESC!
 
Chiar de va veni vreodată,
Alt bărbat în viața ta,
Știi că nimeni, niciodată,
Nu te va iubi așa!
 
N-am cuvinte la-ndemână
Ca să pot a-ți povesti
Ce simt când te țin de mână,
Nu-mi ajung, cinci poezii!
 
Când suntem în brațe noi,
O căldură, ne-nconjoară,
Înfloresc copacii goi,
Chiar dacă e iarnă-afară!
 
Dac-ai fi aici acuma
Să-mi simți inima cum bate,
Ai vedea, c-o vrea nebuna,
Numai pe a ta, dintre toate!
 
Deși nu ești lângă mine,
Sper să fii a mea mereu,
Tot ce simt eu pentru tine,
N-am simțit, vreodată, eu!
 
Să te scot din mintea mea,
Sincer, nu e cu putință,
Un bănuț, dac-aș avea,
Mi te-aș pune ca dorință!
 
Deși, am zeci de emoții,
Îmi iau elan,
Ca să-ți spun ce știm cu toții,
Mi-ai dus inima-n tavan!
 
Unde-aș fi în lume eu,
Doar la tine mă gândesc,
Dar vreau să fiu al tău mereu,
TE IUBESC!
 
Gândurile mele toate,
Care inima-mi agită,
La tine-or ajunge toate,
Scumpa mea iubită!
 
Nu-mi doresc nimic anume,
Doar pe tine, câte-un pic,
Ca să pot zâmbi prin lume,
Fără tine, n-am nimic!
 
Deși timpul niciodată,
N-a putu ca să m-ajute,
L-aș opri, măcar o dată,
Să te am doar cinci minute!
 
Aș vrea ca timpul să se oprească,
Să nu te vâd cum pleci,
Chipul tău să nu-mi lipsească,
Să rămâi a mea pe veci!
 
Dragoste și fericire,
Doar la pietul tău găsesc,
Vreau să dau lumii de știre,
TE IUBESC!
 
Vreau să privești spre stele,
Lasă-ți inima să fugă,
Până în brațele mele,
Într-o clipă, o s-ajungă!
 
Dac-am fi doar noi doi și Luna,
Jur, nimic n-ar mai conta,
Aș fi fericit întruna,
Că ai fi numai a mea!
 
Știu că nu vorbesc prostii,
Fiindcă piptul nu mă minte,
Tot ce-ți scriu acum, să știi,
Ține loc de jurăminte!
 
Eu adorm cu tine-n vise
Și cu tine mă trezesc,
Doar la mine-ai uși deschise,
TE IUBESC!
 
Ai în față,
Zilnic, sute de cuvinte,
Ți-arăt și eu cu speranță,
Tot ce inima îmi simte!
 
N-am crezut o veșnicie,
Că există fericirea,
Dar am înțeles că-i vine
Când ți-am întâlnit privirea!
 
Fără noi pe aceeași stradă,
Totul parcă sună rău,
Viitorul meu, grămadă,
Se-mpletește-n jurul tău!
 
Iar acum în încheiere,
Îți spun fără să clipesc,
Ești tot ce inima-mi cere,
TE IUBESC!
 
Viața-n unele momente,
M-a-nvățat că oamenii triști,
Sunt cei fără sentimente,
Dar eu am, fiindcă exiști!
 
Dacă astăzi, a ta privire,
Întâlnește această foiaie,
Îți dau de știre,
C-am în suflet o văpaie!
 
Ți-am scris pe îndelete,
Tot ce simt, tot ce trăiesc,
Mă semnez fără regrete:
Sunt Andrei, și… TE IUBESC!




Comentarii