[Poesys] Dă-mi...

 Dă-mi...

Dă-mi secundele din inima ta

Ca să pot înțelege timpul

Apoi și eu îți voi ceda

Inima și tot răstimpul.


Dă-mi bătăile din inima ta

Ca să pot înțelege dorul

Apoi și eu îți voi ceda

Suflul și tot fiorul.


Dă-mi buzele și patima ta

Ca să pot înțelege dorința

Apoi și eu îți voi ceda

Ardoarea și voința.


Dă-mi lacrima din inima ta

Ca să pot înțelege povara

Și-apoi și eu îți voi ceda

Viața și toată seara.


Dă-mi sâmburele roditor

Ce face să renască viața

Să-mpart cu tine vorbă și fior

Și împreună să ne prindă dimineața.


Dă-mi liniștea căminului peren

Și serile la gura vetrei noastre

Dau cântecul ca să te chem

Să te cuprind în brațe.


Dă-mi tot, dă-mi eternitatea

Să știu ce e iubirea deplină

Să cred că-n noi Divinitatea

A pus doar fericire și lumină.

Comentarii