[Poesys] Pe lângă păduri date negoț

  Pe lângă păduri date negoț


Moto: Astăzi e ziua sufletului românesc!

La mulți ani suflete! Eminescu să ne judece...


Pe lângă păduri date negoț

Adesea ai trecut

Când mă furau vecinii toţi

Ai fost doar precaut.


La geamul tău ce strălucea

De la tiruri atât de des;

O lume toată-nţelegea

Tu nu ai înţeles.



De câte ori am aşteptat

O faptă de răspuns!

O lege dreaptă să fi dat,

Una era de-ajuns;


O oră să fi fost amici,

Să mă primești cu dor,

Ascultă și gurile mici

O oră, şi să mori.


Dându-mi din ochiul tău venin

Otravă dinadins,

În calea timpilor ce vin

Steaua ta ți s-a stins.


Crezi că ai să trăiești veci

Cât rânduri de mutilate vieţi,

Cu ale tale braţe reci

Mult înțepate măreţ,


Ai chip mult adorat

Ce nu mai e-n perechi

Cu zâne te-ai destrăbălat

Din timpurile vechi.


Tot ce iubeai cu ochi păgâni

Şi plini de suferinţi,

Ai vărsat pe bieții bătrâni

Sau pe cei mulți părinţi.


Azi nici măcar îmi pare rău

Că te văd mult mai rar,

Dar cu tristeţe capul tău

Se-ntoarce în zadar.


Căci azi le semeni tuturor

La umblet şi la port,

Şi te privesc nepăsător

Parcă ești ochi de mort.


Tu trebuia să te cuprinzi

De acel farmec sfânt

Şi noaptea candelă s-aprinzi

Iubirii pe pământ.


Dar ai ales altceva

Mafia globalistă

În 6 case ți-ai ascuns averea

Și firea egoistă!




Pe lângă păduri date negoț

Nepăsător ai tot trecut

Acum am înțeles că ești și hoț

La Schweighofer te-ai vândut.


Pe lângă copii fără părinți 

Adesea ai trecut

Ai văzut doar cei 40 de arginți

De ei nu te-a durut.



















Mai citiți și....






Comentarii