[Poesys] Puntea dintre ani

 Puntea dintre ani


Trecem astăzi o punte peste timp

Un an de zile am avut răstimp

Să adunăm doar strictul necesar

Căci puntea e cât un culoar


Putem merge doar în grupuri mici

Familie, nepoți, unchi și bunici

Și cîțiva prieteni mai de-aproape

Atât cât pe culoar încape


E bine să nu luăm bagaje multe

De sentimente negre și urâte

Și să pășim pe tărâmul noului An

Cu inima în bucurie și-n elan


Speranța să ne fie inspirată

Și rugăciunea tot mai curată

Ca inima și mintea bucurate

De implinirea visurilor toate


Să ne aducă anul sănătate

Și-un pic mai bine dacă se mai poate

Și mulți ani să mai fim contemporani

Și cu prieteni ... dar și cu dușmani


Să sperăm că noul AN

Nu e tot un fel de Orb-an

Să scăpăm de botnițe România

Și de toată pandemonia.


Eu vă urez să aveți parte

De toate bucuriile curate

Dar mai presus de toate

Iertare pe nemăsurate


Iertați-mă dacă v-am mai greșit

Poate cuvântul meu a fost cuțit

Dar am nădăjduit că-n luptă voi desparte 

Și răul îl voi da deoparte.


Acuma știu că nu se poate

O luptă fără unitate

Vă chem ca să urăm de bine

Pentru Anul care vine,

...

La mulți ani cu sănătate!


Eu vă urez numai de bine

Și un An Nou cu încercări puține

Să ne revedem mereu cu bine

Și cu cămările mai pline.


Să colidăm despre iubire

Și fericire-n împlinire

Și într-un glas să strigăm tare

Ca să se audă a noastră urare,

Și să mai udăm nițel...

La mulți ani și la penel!


Eu vă urez s-aveți și fericire

Și cât mai multe clipe de iubire

Și țara s-o păstrăm în unitate

La mulți ani ... pe săturate! 






Comentarii