Paradoxuri românești:

Paradoxuri românești:


 1. N-am voie să ies din casă, dar dacă am nevoie, pot ieși.
 2. Masca nu mă ajută deloc, dar poate să mă și ajute, oricum trebuie să o port.
 3. Magazinele sunt închise, dar dacă este nevoie, se deschid.
 4. La spital nu pot fi ajutat cu așa boală, dar trebuie să merg.
 5. Acest virus provoacă moartea, dar, în principiu, nu este  așa de grav.
 6. Mănușile nu mă ajută, dar trebuie să le port.
 7. Toți stau acasă, dar toți se plimbă.
 8. Sunt pline supermarketurile de mâncare, dar nu ajunge pentru toți.
 9. Virusul nu este grav pentru copii, dar copiii sunt în categoria de risc.
 10. Echipament nu ajunge pentru toți, dar este suficient.
 11. Boala are multe simptome, dar poate fi și asimptomatica.
 12. Ca să nu mă îmbolnăvesc trebuie să fac sport, dar n-am voie să ies să alerg sau să merg la săli de sport.
 13. Cel mai bine este să respir aer curat, dar afară să ies n-am voie, mai ales în parcuri.
 14. Oamenii supraponderali sunt în categoria de risc, dar e mai bine să stea acasă și să înfulece, decât să iasă afară.
 15. Nu trebuie să contactezi oamenii în vârstă, dar poți să le duci mâncare și medicamente.
 16. Cei bolnavi de coronavirus nu au voie să iasă afară, dar pot merge la farmacie și la magazin; așa au spus miniștrii.
 17. Nu ai voie să-ți vizitezi rudele de vârsta a treia, dar le poți comanda, curierii contactând zilnic cu sute de oameni, cu sau fără protecție.
 18. Fiecare om panicat își începe postare cu fraza: „nu vreau să vă sperii, dar...”
 19. Amenzile nu au niciun fundament legal, dar ele totuși se aplică.
20. Cele mai bune medicamente pentru viruși sunt aerul curat și soarele, dar GUW ne ține în case;

Comentarii