Vaccinul - o experiență ”ad labam”

Vaccinul - o experiență ”ad labam”

 

Karl Dunkin este un lucrător în domeniul sănătății din prima linie care „și-a făcut propria cercetare” și a decis să primească vaccinul Covid.

În continuare vă voi povesti ce a relatat soția sa, Jennifer, ca să știți și voi despre experiența lor ...
„Ultimele 8 zile au fost incredibil de provocatoare. Am avut puțin interes să împărtășesc în mod public detaliile vieții noastre, dar, prin experiența noastră, a devenit clar că prin informațiile astea îi ajutăm pe cei care suferă de vaccinul Covid. Grupurile publice pentru a împărtăși experiențele cu vaccinul au șters activ postările care descriu experiențe de genul celei a soțului mei, deoarece pe rețele se consideră că mesajul nu respectă criteriile a ceea ce ar trebui să auziți.
„Înainte de a incepe, aș dori să clarific că soțul meu este un lucrător de primă linie în domeniul asistenței medicale și își servește comunitatea în diferite moduri de peste 10 ani. Aș vrea și eu
să aduc mulțumiri fiecărei persoane care l-a contactat pe soțul meu sau pe mine pentru a oferi confort și sprijin. Vă apreciem.
„Pe 26 decembrie soțul meu a primit vaccinul Moderna Covid. La scurt timp după aceea a dezvoltat o ușoară febră și epuizare generală. A doua zi a venit cu provocări incredibile care l-au dus la soțul meu în pat. Epuizarea întregului corp, stări febrile incredibil de mari, frisoane, dureri de cap, greață. Nu putea să-și ridice mâna vaccinată ...
„Luni, 28.12. trece pe 1.000 mg de Tylenol și 800 mg de Motrin (ibuprofen) ceea ce face ca temperatura corpului să fie mai mare de 104. L-am dus la o cameră de urgență locală, unde i s-a spus să-și trateze simptomele de Covid și până nu s-a dovedit contrariul ... i-au dat fluide IV și a fost pus în saloane speciale ...
„În timp ce așteptam rezultatele negative care au venit până la urmă (nu are Covid), am sunat la numeroase centre de îngrijire de urgentă care au refuzat să-l vadă, medicii de gardă pentru ECHN care au refuzat să ofere sfaturi medicale prin telefon unui pacient ECHN (nu este cică slujba lor ?! Medicul a mai spus că 104 febră nu e periculoasă și că tratamentul cu pachetele de gheață și cârpele reci puse pe corpul lui este suficient „să se simtă mai bine, e destul și nu e nevoie să mai fac nimic pentru el”.) lăsat singur cu îndrumări minime de la profesioniști în domeniu cu care soțul meu lucrează de peste un deceniu ...
„S-ar putea să vă gândiți: de ce nu ați apelat linia telefonică directă pentru vaccinuri? Noi am facut-o. A fost primul nostru apel. Au ridicat din umeri și au spus că vor raporta simptomele online în scopuri de urmărire și apoi au închis. Nu au existat îndrumări pentru tratament, nici recomandări către cine să caut ajutor ... nimic mai mult decât „sper să te simți mai bine”.
„Sistemul avansează încet. Simptomele au continuat să se înrăutățească și, în cele din urmă l-am adus la o cameră de urgență privată foarte apreciată din Hartford CT pentru îngrijiri suplimentare. Fără să împărtășesc detalii, vă voi spune că soțul meu a fost și continuă să fie atât de bolnav, incredibil, încât spitalul a testat fiecare cauză potențială a simptomelor sale, care a inclus peste 20 de teste din care enumăr aici:
- nenumărate teste cu raze X,
- ecografii multiple,
- teste ale coloanei vertebrale pentru meningită și
- teste generale de sânge pentru bacterii.



„Medicii și asistenții medicali de la boli infecțioase s-au consultat reciproc pentru a încerca să identifice cel mai bun tratament potențial pentru a vedea ce funcționează și ce nu. Deocamdată, i s-a administrat medicamente anti-bacteriene în încercarea de a-și ameliora simptomele.
„Soțul meu, după patru zile, rămâne în continuare pe mâna unor profesioniști îngrijitori, interesați și bine intenționați, care sunt profesioniști desăvârșiți și care s-au interesat în general să ajute, să cerceteze și să încerce.
„La sfârșitul zilei, sunt mai mult decât recunoscătoare pentru acest spital privat foarte apreciat din Hartford, dar sunt foarte îngrijorată de cât de puțin se informează în ceea ce privesc simptomele vaccinului Covid și gravitatea acestora. Acum două zile, am văzut la știri o mare presiune pentru a primi vaccinul cu o promisiune tentantă de „revenire la normal” dacă vom fi vaccinați cu toții ... vă rugăm să luați în considerare experiențele noastre pe măsură ce decideți ce este mai bine pentru dvs. și familia dvs.
„Și dacă ți-ai luat ceva timp din zi pentru a citi acest mesaj, te rog să ne povestești și nouă. Există puține informații disponibile de la cei care suferă. Și dacă, din orice motiv, vă îmbolnăviți din ce în ce mai mult, vă rugăm să căutați ajutor de la cel mai bun spital pe care îl puteți găsii, cât mai curând posibil.
„Dacă aveți întrebări cu privire la soțul meu, experiența lui sau a mea, vă rugăm să ne contactați. Vreau să fii înarmat cu informații despre TOATE efectele secundare ale vaccinului, astfel încât să poți lua cele mai bune decizii pentru tine și familia ta.
„Cu dorința ca tu și ai tăi să rămâneți în siguranță și bine,
semnează Jen."












Comentarii